Saturday, December 24, 2011

Popelka

S pohádkou o Popelce jsem se setkala už jako malé dítě. Byla to jedná z mích prvních pohádek... Maminka mi jí čítavala z takové malé dětské obrázkové pohádkové knížčičky. Úžasle jsem poslouchala tento nádherný příběh, kde se obyčejná holka promění v kouzelně nádhernou princeznu. Musím přiznát, že jsem jí záviděla jsem tu jí kmotru - vílu. Vždy jsem si přála být nějak spojená s kouzelným světem...

Mé setkání s Popelkou
Jak už jsem psala, první setkání bylo v knížní podobě. Potom jsem se s ní setkala v disneyovským animovaném filmu. Musím přiznát, že filmovou podobu "Tři oříšky pro Popelku" jsem shlídla až ve svých 12-ti. A líbila se mi :) Nápad s oříškami, ze kterých se vždy objevily nějaké šaty byl opravdu pěkný!
Další filmová podoba této pohádky, kterou jsem viděla, se nazývala "Popelka 80-tých". Netušim, jestli tato pohádka byla česky dabovaná (spíš ne). A ani nevím, o čem přesně to bylo. Pouze pár písniček mi zůstalo v hlavě a také dojem, že to vůbec nebylo špatné. (Poznámka: Musím se na to znovu podívat...)
Jako Popelku bych mohla označit taky Ellu z filmu "Zakletá Ella". Tento film se mi opravdu líbil a klidně bych se na něj podívala ještě 10 krát... Opravdu pěkný nápad, hezké moderní provedení a nádherná krajina...
Hudební ukázka
Písnička "Somebody to Love" z filmu "Zakletá Ella"

No comments:

Post a Comment