Monday, December 26, 2011

Tereza Matoušková - Hladová přání

"Podmoří je svět, který je magií přímo prosáklý. Čarodějové na Tark Itlen, kteří ji studují, ne vždycky činí nejmoudřejší rozhodnutí. Nepodařené pokusy se ztrácejí v podzemí kláštera, kde čekají, až budou znovu nalezeny. 
 Když jim ze sklepení pomůžete, splní vám jakékoliv přání. Chtít za to budou jenom pár kapek vaší krve. Alespoň to tak tvrdí. Ve skutečnosti vás možná připraví o vše, na čem vám v životě záleželo. Co se stane, když se jim dostane do rukou holčička, která ještě věří v kouzelné skřítky a dobré víly z pohádek?" 
- Anotace z Goodreads


Ozubené hodnocení: 
Hodnocení obálky: (obálka naprosto vystihovala knížku :)


Kniha mi příšla přímo úžasná! Tak naprosto originální! (To sice jsou všechny knížky, ve kterých autor/ka vytváří vlastní svět, ale tak to nemyslim...) Strašně se mi líbily obraty, která autorka používala a tenký vtip, který knížka bezesporu obsahovala. Líbila se mi idea.. Celkový nápad byl úplně úžasný! Hlavní hrdinové taktéž nezklamali. Temnaři na mě udělali dojem dokonalé rasy :D (Snad to nedopadne tak, že si koupím žluto-zelené čočky s kočičími zorničkami a začnu se k ním hlásit :D) Líbilo se mi, že to nebylo přehnaně tvrdé, ale přesto to působilo drsně :D (ano, mé slovní obraty jsou "naprosto vystihující" :D :D) Akorát mi to přišlo trochu krátké :(
Jednoduše řečeno: knížka se mi líbila od začátku do konce... 

4 comments:

  1. Malá otázka..kde jsi knížku sehnala? Nalákala jsi mne k jejímu přečtení ¨:)

    ReplyDelete
  2. Koupila jsem si jí :D V knihkupectví Dobrovský ve Foru...
    Nebo si jí můžeš objednat od autorky o 50Kč levnějš a dokonce i podepsanou ;)

    http://temnarka.blog.cz/1109/podepsana-hladova-prani

    ReplyDelete
  3. tak to si asi dojedu do fóra :)

    ReplyDelete
  4. Hladová přání jsou úžasná! A jinak děkuju za účast. ;)

    ReplyDelete