Sunday, January 1, 2012

2012 - Dračí rok

Zdravím! Chtěla bych všechny návštěvníky tohoto blogu přivítat v roce 2012! V roce, ve kterým nás bude doprovázet drak. (Ehm, mám slabost pro čínský kalendář :D) Ráda bych tento rok zahájila nějakou pěknou četbou, ale bohužel má polička překypuje knížkami, které jsem si před měsícem vypůjčila z knihovny a ještě jsem se k nim nedostala. Většinou jde o sbírky Sci-Fi povídek, takže by to nemělo být nějak špatný, ale poslední dobou na tuto literaturu nemám moc náladu... 
Ale zase odbočuju od tématu.. Chtěla jsem říct, že pokud čtete tento článek (eh, extra nudný, ale to obvykle přivítací články bývají...), tak to znamená, že jste nejspíš přežili novoroční oslavy bez úhony. Musím Vám pogratulovat... Mně se to pořád nějak nedaří... Tentokrát za to mohly odlétávací součástky ohňostrojů....

No comments:

Post a Comment