Wednesday, January 4, 2012

O autorce

Jméno: Liubov (ano, nejspíš si teď mnete oči, že se vám něco zdálo, ale rodiče mě vážně pojmenovali Láska...)
Narození: 23.3
Oblíbená hudba: dark cabaret, gothic rock - Inkubus Sukkubus, Voltaire, Faith & The Muse, London After Midnight
Oblíbený film: Crow, Star Wars
Oblíbené knihy: Hobit, LOTR, SW romány, Fantasy & Sci-Fi, Kroniky Amberu
Oblíbený spisovatel: J.R.R. Tolkien, Roger Zelazny, Tereza Matoušková

Svou přezdívku jsem si vybrala podle Kapitána Nemo, postavy knížky Julese Verna - 20 000 mil pod mořem. Kapitán mi příšel jako úžasný člověk! Nemám ráda, když se lidí myslí, že mám přezdívku podle té postižené (doslova) rybičky z kresleného filmu "Hledá se Nemo".

I když nejsem Češka (jsem z Ruska), tak žiji v České republice (už 5 let!), ale občas mám problémy s čárkami nad písmeny... Takže se předem omlouvám...

Na svém blogu píši něco, čemu říkám "Čtenářský deník". Jde o "recenze", které nemaj na to, aby se jim říkalo recenze... Dřív jsem měla blog na adrese moon230.blog.cz, teď sídlím zde.

Miluju hudbu - většinou dark cabaret a gothic rock.

Ráda čtu Sci-fi, Fantasy a klasiku Mám ráda také básně.. Nephrdám ani upírama (pokud nejde o Twilight nebo Upíří deníky)

Obdivují viktoriánské období... Zbožňuju steampunk a gothický styl.. Sama se řadím k gothic subkultuře.

V životě bych chtěla něčeho dosáhnout.. Jako významného.. Bohužel mé schopnosti mě dost omezují (nejsem retard, ale jsem strašně moc líná )

Snažím se kreslit, fotit a psát... Ani jedno mi moc nejde, ale stejně se pořád pokouším něco stvořit..

No comments:

Post a Comment