Monday, January 16, 2012

Ráno na turnaj a večer na Bál


V sobotu 14.1. jsem hned v sedm ráno vyrazila na turnaj. Šachový turnaj. Ve Štětí. Čekala na mě dlouhá cesta tam (foto 1) a pak ještě delší partie... Celkem sedum partii... Tři jsem vyhrála, 4 prohrála... Měla bych se stydět... Čtvrtá z holek (což není překvapení... když 3 hrajou od malička...).

(Foceno z auta při cestě do Štětí.. Fotka se opravdu povedla, ale ten odleska toho skla..... :/)

Hned po turnaji, jehož konce jsem se nedočkala, jsem jela domů. Tam jsem si na sebe vzala šaty, do igelitky hodila boty na podpadcích a vyrazila do divadla. V 19:30 totiž začínal tak dlouho očekáváný ples. Musím přiznát, že se mi tam vůbec nechtělo....

(Facebookový screen)

Když jsem tam přišla, tak jsem se přezula a igelitku dala paní v šatně. Ona mi za to dala štítek. S velice vtipným číslem.... Teda mně to vtipný nepřišlo... Nemám ráda, když si o mně lidé něco podobného myslí....
(Ten štítek.... Ano, bylo to číslo 666.... Proboha, vždyť já nevypadám jak satanistka!!!)

Nakonec jsem si v zrcadle přišla strašně tlustá, tak jsem si celý ples ani nesundávala kabát... Jelikož jsem nechtěla, aby mi byly vidět špeky :D Dokonce jsem v něm i tančila...... :D :D
(Já.....)

No comments:

Post a Comment