Monday, January 30, 2012

Top týdne (1) - Oblíbené postavy

Meme z dílny Luu. Cílem je každý týden vybrat top 10 na dané téma.

Musím říct, že když čtu knížku, tak si samozřejmě nějakou postavu oblíbím, ale že bych jí měla nějak ráda potom?? To se moc často nestává.. Přesto můžu být jistá, že tyto postavy jsou výjimky.. Jinak bych si na ně ani nevzpomněla :D :D

#1 - ARAGORN (LOTR)
Oh, ano :D LOTR vede...

#2 - VISERYS TARGARYEN (Hra o trůny)
Jo, jasně... Svině to je... Ale přišel mi strašně sympatický :D :D
(I když možná, že to druhé místo si nezaslouží...)

#3 - SIRIUS BLACK (Harry Potter)
Nějak moc chlapů s dlouhými vlasy :D Ale já mám pro ně strašnou slabost....

#4 - QUI-GON JINN (Star Wars)
Možná, že je série Jedi Appretince od Jude Watson označovaná za dětskou, ale Qui je v ní úžasný... Mám ho strašně moc ráda...

#5 - MARA JADE SKYWALKER (Star Wars)
Ani nevím proč, ale prostě ji mám ráda...

#6 - SMRŤ (Zeměplocha)
Šesté místo obsadil obyvatel Zeměplochy Terry Pratchetta.
Takový pozitivní "pán".

#7 - CORWIN (Kroniky Amberu)
Princ z Amberu (Roger Zelazny)

#8 - JON SNOW (Hra o trůny)
Sympaťák na první pohled :)

#9 - CIRILLA Z CINTRY (Zaklínač)
Úžasná slečna!


#10 - GERALD Z RIVIE (Zaklínač)
Myslím si, že i on si tu zaslouží místo :)
Ano, opravdu je až po Ciri...

3 comments:

  1. :D Vždy fandím každému, kto dá medzi tie postavy niekoho zo Zeměplochy! :D

    ReplyDelete
  2. Absolutně úžasný seznam!! Já ani nevím, co bych k tomu řekla, jen mě nadchnul tvůj vkus! U mě by tam byl asi ještě Khal Drogo :D

    ReplyDelete
  3. Jillian: Vdyť Khal je ještě větší, úchyl než Viserys :D :D

    ReplyDelete