Monday, March 19, 2012

Jak jsem všechno posrala (už zase)

23 pravidelných čtenářů. 23 lidí, které určitě zaujme titulek a zajdou se podívat na ten blog, co tam pěkně dlouho nic nepřibylo (to se, doufám, změní). A co spatří? Bílou stránku se stínovým circusem v zahlaví... Stránka, která působí úplně jinak, než ta předchozí. Tato je jednoduchá. A divná. Ta předtím byla sice trochu přecpaná, ale i přesto přehledná, barevná, působivá a hezká...
DO PRDELE, JAK TO, ŽE JSEM TO ZASE MUSELA VŠECHNO POKAZIT??
Ehm. Vysvětelní: Nějak se mi zachtělo něco nového.. A TROCHU jednoduššího... Bohužel jsem si zapomněla uložit CSS předešlého laye... Takže když jsem zjistila, že nic hezčího, než předchozí výtvor udělat nedokážu, chtěla jsem ho vrátit. A zjistila jsem, že mám uloženou pouze rozdělanou verzi. A když jsem se to snažila nahrát, abych vrátila aspoň z půlky předešlou podobu blogu, tak jsem zjistila, že mi tu rozdělanou verzi Blogger ani nepříjme.....

Takže je tu circus... A s tím už asi v nejbližší době nic neudělám :/

3 comments:

  1. Replies
    1. Což neznamená, že to předtím nevypadalo o hodně líp :D Ale aspoň to :/

      Delete
    2. Ale to zase ne :) v jednoduchosti je krása :) vždycky si s tím můžeš pohrát a vytvořit si to k obrazu svému :)

      Delete