Tuesday, August 28, 2012

Kerstin Gier - Rudá jako rubín

Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. A co teprve když pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem? - Oficiální text nakladatelství
Ozubené hodnocení
Hodnocení obálky perfektní! dokonalé! krásné! zajímavé!

Knížku jsem si koupila, jelikož jsem četla nesčetné množství kladných názorů a recenzí. Co si ale o ní myslím? Proč jsem dala pouze 4 kolečka?
Jsou to jednoduché otázky, a odpovědi budou taktéž jednoduché. Jak jsem psala v minulém "Čtenářském deníku", nemám ráda, když nějaká knížka končí uprostřed děje. Dá se říct, že požaduji ukončený příběh. Příběh, který má "hlavu a patu". Tato kniha končí bůh-ví-kde! Takže prostě musíte koupit další díl, abyste věděli, jak bude příběh pokračovat, a jestli vůbec skončí.. Teď jsem navíc na stránkach nakladatele zjistila, že bude i třeti díl.. Tím však rozhodně nemyslím, že jsem odpůrce těchto seriálů! Mám ráda několikadílné knihy! Ale když každý příběh nějak končí, a další nějak začíná..

Teď máme to špatné za sebou. Můžu přejít ke chvále...

Knižka je totiž vážně chvályhodná!! Úžasné - dá se říct, že naprosto geniální! - obraty v čase, nápad, který zde ještě nebyl. Něco naprosto nového.. Cestování v čase je sice velice oblíbené v knižním světě, ale něco takového jsem četla poprvé! Sice jsem od toho očekávala trochu více romantiky (asi kvůli té růžové obálce), ale kvůli tomu jsem ani nebyla zklamaná, natolik mě knížka zaujala..
Jako spousta dalších patří mezi ty, co si jednou vezmeš do ruky a nezavřeš, dokud nepřečteš. Příběh tě naprosto uchvátí a s napětím očekáváš, jak že se to dál vyvine.

 Dala bych jí rozhodně 5 ozubených koleček, kdyby to nekončilo uprostřed tak dobře rozjetého příběhu.. Takže pokud vám nevadí, že to takto končí, nebo již máte zakoupený druhý díl, neváhejte jí přečíst!

___________________________

2 comments:

  1. Taky nemám ráda ukončení uprostřed příběhu...pěkná recenze, knížku si určitě přečtu - vždyť cestování v čase je cestování v čase! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já tomu radši říkám "čtenářský deník", než recenze :) nejsem žádný recenzent.. žádné zkušenosti, ani styl psaní není nic extra... dá se říct, že jenom "vy(b)leju" ze sebe všechno, co si o té knize myslím :))
      Ale stejně děkuji :)

      Delete