Tuesday, August 28, 2012

L. J. Smith - Temné vize: Odhalení

Kaitlyn je studentka střední školy. Kvůli svým nezvyklým očím a jasnovideckým schopnostem má pověst čarodějky. Lidé se jí bojí, a proto nemá žádné přátele. Přijme tedy pozvání do Zetesova institutu, kde bude moci začít nový život a studovat s vrstevníky s podobným neobvyklým nadáním. Kaitlyn zde pozná dva přitažlivé spolužáky, pohledného Roba, který svou léčivou silou rozdává jenom dobro, a tajemného a nebezpečného Gabriela s nezvyklými telepatickými schopnostmi. Studenti postupně začínají zjišťovat, proč byli do institutu přivedeni. A Kaitlyn se musí rozhodnout, komu má věřit... a koho bude milovat. - Oficiální anotace
Ozubené hodnocení: 
Hodnocení obálky:  (to "od autorky Upířích deníků" tam vážně nemuselo být...)


Knihu jsem vyhrála ve Vánočním knižním hopu (což bylo skoro před rokem..). Nemohla jsem se donutit, začít to číst. Vůbec jsem od toho nic nečekala.. Upíří deníky jsem četla, jenom protože jsem musela.. (přece musím přečíst to, o čem se tolik diskutuje, ne?). Čekala jsem, že to bude něco stejného typu. Divná holka, o kterou soupeří dva kluci. Příběh bez příběhu (tak todle je divný výraz, ale víte, jak to myslím, ne?? :D). Ale určitě si dokážete představit, jak mě to překvapilo! Měla jsem to přečtené za 2 hodiny! Sice se musím přiznát, že jsem do konce očekávala, že Kait se dá dohromady i s Gabrielem (což mi bohužel nevyšlo), ale prostě to předčilo má očekávání.. Je to kniha, která rozhodně stojí za to přečíst :)
Já nemám ráda, když jde o 50-ti dílný knížní seriál. Už mi to příjde nudný a nenaplňující (právě proto jsem dala Rudý jako rubín 4* - nemá konec..). Ale v této knize se mi líbílo, že i když to má takové otevřené zakončení, na které může autorka potom navázat jak chce, je to celkově ukončený příběh. Ukončená jedna dlouhá kapitola života 5 přátel.
Dala jsem tomu 4 hvězdičky, ale ani netuším proč.. Asi tam do té páté jenom něco chybělo...
_____________________________

2 comments:

  1. vážně to bylo dobré? Ta zmínka o upířích dennících mě děsí :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Překvapilo mě to :D rozhodně jsem čekala nějaký odpad, ale nakonec to bylo i docela zajímavé! :D

      Delete