Saturday, September 1, 2012

30 Day Book Challenge: Day 2 - Neoblíbená kniha

Nemůžu říct, že je moc knížek, které bych do tohoto seznamu zařadila. Výjma ságy Twilight a Upířích deníku je to vlastně pouze jedna kniha. Dá se říct, že to je jediná knížka, kterou jsem na goodreads označila jako "unread". Víte, o co jde? O Rozmarné léto od pana V. Vančury. Jak jsem tam napsala, jedná se o naprostý odpad a propadák.. Styl psaní je něco hrozného! Nedá se to vůbec číst! Natož příběh... ten jsem vůbec nepochopila!
Četli jste tuto knihu? Máte na ní podobný názor?

1 comment:

  1. Odpadem bych to nenazývala a propadákem také ne. Styl psaní je krásný. Přechodníky .. aaach!
    Jinak ano, tuhle knihu jsem si musela předčítat nahlas a stejně jsem utíkala myšlenkami od ní. Také je pravda, že jsem to četla tak v 16? Možná bych si to měla zkusit ještě jednou.

    ReplyDelete